نفاق، دستاورد اسلام آمریکایی است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اسلام آمریکایی و اموی به مراتب از شرک و کفر برای جامعه ضرر بیشتری دارد چرا که در درون آن یک نوع نفاق نهفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  حجت الاسلام مختاری ، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های این هفته نماز با اشاره به قیام امام حسین (ع) و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: هدف از قیام امام حسین (ع) احیاء اسلام ناب محمدی و از بین بردن فساد در جامعه آن زمان بود.

او با بیان اینکه مستکبران می‌خواهند اسلام آمریکایی را در بین مسلمانان رواج دهند افزود: این افراد در طول تاریخ بیشترین جنایات را انجام دادند که ائمه اطهارعلیهم السلام وبزرگان دین همواره در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب ما ادامه دهنده راه امام حسین (ع) است، افزود: هرگاه با تکیه بر تفکر آمریکایی پیش رفتیم ناکام و در مقابل هر جا مقاومت کردیم سربلند و پیروز شدیم.

حجت الاسلام مختاری مبارزه با استکبار را یکی از مهم‌ترین اصول قیام امام حسین (ع) بیان کرد و گفت: استکبار امروزی همان طاغوتی است که انسان‌ها را از معبود حقیقی خود دور می‌کند.

انتهای پیام/ک

بالاترین معروف حرکت جامعه به سمت خدا و حفظ نظام اسلامی

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار