دعوت از ۳ ورزشکار کرمانشاهی برای حضور در اردوی تیم ملی

نام یک تیر انداز کرمانشاهی و ۲ پینگ پنگ با زاستان کرمانشاه در لیست تیم ملی کشورمان قرار گرفت.

3 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی پینگ پنگ و تیر اندازی راه یافتندبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرسول عفتی از کرمانشاه یکی از نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی است که باید خود را برای حضور در مسابقات بین المللی پیش رو آماده کند.

عفتی در کنار ۱۳ ورزشکار زن و مرد دیگر در بخش تپانچه به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شده است.

هدایت تیم تپانچه مردان و زنان ایران برعهده احمد نجفی، سکینه خدابنده لو و محسن نصر اصفهانی قرار دارد.

در بخش تفنگ نیز ۱۷ نفر به اردو دعوت شده اند و زیرنظر الهام هاشمی، زائر رضایی و مریم طالبی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

اردوی تیم ملی تپانچه که محمدرسول عفتی ورزشکار کرمانشاهی نیز در آن حضور دارد از ۲۳ شهریور آغاز و تا هشتم مهر ادامه می‌یابد.

دعوت از ورزشکاران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی 

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ نونهالان کشور رده سنی هشت و ۹ سال، اعلام شد که در میان آنها نام ۲ ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می‌خوردسارینا جهانشاهی و رایا جواهری ۲ ورزشکار کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی پینگ پنگ نونهالان کشور دعوت شده و در اردو حضور پیدا کرده اند.

اردوی تیم ملی پینگ پنگ نونهالان ایران با حضور هشت ورزشکار در حال برگزاری است که جهانشاهی در رده سنی هشت و جواهری در رده سنی ۹ سال حضور دارنددر این اردو ورزشکارانی از استان های کرمانشاه، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی، تهران و فارس حضور دارند.

اردوی نونهالان تنیس روی میز ایران از روز گذشته (۲۱ شهریور) آغاز شده و تا ۲۵ این ماه به میزبانی هیات پینگ پنگ استان زنجان ادامه می یابد.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار