معرفی اولین تلویزیون‌ کریستالی با کیفیت 16K توسط سونی

سونی در حال تولید نسل جدید از تلویزیون‌های فوق پیشرفته است که از تصاویری با کیفیت 16K پشتیبانی می‌کند.

نمایش تصاویری با کیفیت 16K در تلویزیون‌های کریستال سونیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر پول و فضای کافی برای نسل جدید تلویزیون‌های فوق پیشرفته سونی با نام نمایشگر سینما کریستال(Crystal cinema display) را دارید، فرصت را از دست نداده و هرچه زودتر اقدام به خرید این تلویزیون‌ها کنید. تلویزیون‌های جدید سونی از تصاویری با کیفیت 16K پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: جشن تولد ۴۰ سالگی واکمن در توکیو +تصاویر


تلویزیون جدید سونی ابعادی به اندازه ۷۵۶ اینچ دارد و در واقع مهندسان این شرکت ژاپنی آن را برای سینما‌ها آماده کرده‌اند و مطمئنا قیمت آن‌ها نسبت به تلویزیون‌های عادی که در منازل مسکونی استفاده می‌شود خیلی بیشتر است. سونی اعلام کرده است مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز این شرکت تلویزیون Crystal cinema display را خریداری کنند. پس از خرید این نمایشگر غول پیکر سونی تیم متخصصان خود را برای نصب و راه‌اندازی آن به محل مورد نظر مشتری اعزام می‌کند.

نمایش تصاویری با کیفیت 16K در تلویزیون‌های کریستال سونی

کیفیت باورنکردنی تصویر در تلویزیون غول‌‌آسا سونی

نحوه عملکرد این نمایشگر در ظاهر شبیه به تلویزیون‌های OLED است ولی به طور فنی و تخصصی کیفیت بسیار بهتر از آن‌ها داشته و می‌تواند لذت واقعی نمایش تصاویر 16K را به تماشاگران القا کنند. دستیابی سونی به چنین کیفیتی در تصویر آن هم در شرایطی که بسیاری از تولید کنندگان مطرح جهان هنوز بر روی طراحی و تولید تلویزیون‌های 4K تمرکز کرده‌اند، نشان‌دهنده توانا بالای فنی و تصمیم راسخ مدیران و کارکنان سونی برای تسلط بر بازارهای جهانی است. 

نمایش تصاویری با کیفیت 16K در تلویزیون‌های کریستال سونی

هر دستگاه از نمایشگر Crystal cinema display قیمتی معادل ۵.۸ میلیون دلار دارد. قیمت گذاری برای این نمایشگر بر اساس قطعات سخت‌افزاری و میلیون پیکسل قرار گرفته در کنار هم برای ساخت این تلویزیون بوده است. سونی هنوز اعلام نکرده است که تلویزیون Crystal cinema display چه زمان در کشور‌های دیگر جهان عرضه می‌شود. هم‌اکنون این نمایشگر غول‌آسا تنها در ژاپن در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

تماشای تصاویری با کیفیت 16K در تلویزیون‌های غول‌‌‌پیکر سونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار