نوری: حضور ویلموتس تاثیر زیادی در روند بازی داشت

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: حضور ویلموتس در ورزشگاه‌ها انگیزه جوانان را بیشتر می‌کند و شخصا بابت این موضوع از او تشکر کردم.

محمد نوری: از ویلموتس تشکر کردممحمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص تساوی مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر ۲ تیم محکم بازی کردند. فکر می‌کنم حق ما بود که ۳ امتیاز بازی را بگیریم که نتوانستیم، اما بالاخره یک امتیاز هم در خانه حریف، کمتر از پیروزی نیست. امیدوارم در بازی بعدی اولین ۳ امتیاز فصل را به دست بیاوریم.

او درخصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: کمالوند پیش از بازی من را به عنوان پنالتی زن تیم انتخاب کرده بود و تا به زمین آمدم، یک پنالتی برای تیم ما به دست آمد. زحمت گرفتن پنالتی را بچه‌ها کشیدند و من کمترین کار ممکن را انجام دادم و توپ را به گل تبدیل کردم. امیدوارم در بازی‌ها بعد نیز برای تیم پارس جنوبی تاثیرگذار باشم.


بیشتر بخوانید: گل‌گهر سیرجان ۱ - پارس جنوبی جم ۱ / شاگردان بگوویچ و کمالوند امتیاز‌ها را تقسیم کردند


کاپیتان پارس جنوبی درمورد حضور مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه امام علی (ع) گفت: حضور ویلموتس تاثیر زیادی در روند بازی داشت. بازیکنان هر ۲ تیم از این موضوع انگیزه می‌گیرند و کیفیت لیگ و مسابقات را این موضوع بالا می‌برد. این کار بزرگی است که ویلموتس انجام می‌دهد و من شخصا از او تشکر کردم که بازی جوانان را از نزدیک مشاهده می‌کند. امیدوارم این نگرش سرمربی تیم ملی به لیگ ادامه دار باشد.


بیشتر بخوانید: کمالوند: با بگوویچ بگومگو کردیم/ یک پنالتی دیگر هم باید برای ما گرفته می‌شد


نوری درخصوص حواشی که در برخی از زمان‌های بازی بین نیمکت‌های ۲ تیم بوجود آمد، گفت: من درگیری ندیدم و اصلا حواسم به نیمکت ذخیره‌ها نبود و بعد از بازی هم از کسی درباره این موضوع سوال نکردم.    

انتهای پیام/

اظهارات محمد نوری درباره بازی مقابل گل‌گهر سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار