برگزاری دهمین پاتوق فیلم کوتاه در لنگرود

دهمین پاتوق فیلم کوتاه (سینما آینده ) در لنگرود برگزار می‌شود.

برگزاری دهمین پاتوق فیلم کوتاه در لنگرودبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرودگفت: فیلم‌های کوتاه شاخص سینمای ایران و جهان در قالب طرح سینما آینده ساعت ۱۶ روز دو شنبه ٢٥ شهریور در سالن شهید املاکی این اداره اکران می‌شود.

او با اشاره به اکران فیلم‌های کوتاه شاخص سینمای ایران و جهان، افزود: دهمین پاتوق فیلم کوتاه با فیلم‌های سگ جون ساخته امید ادیب پرور، قمار باز ساخته کریم لک زاده و لطفاً مانع بسته شدن در نشوید ساخته یاسمن ریزان، به همراه نقد و بررسی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت:برای داشتن آینده‌ای روشن در حوزه سینما و تولید فیلم فاخر در بخش‌های مختلف، نیازمند تقویت نسل جوان هستیم. نسلی که در آینده می‌خواهد سکان دار سینمای کشور باشد باید همین امروز حمایت شود.

سهراب مقدسی افزود: کارگردانان بزرگ سینما ابتدا از فیلم کوتاه و مستند کار خود را شروع کردند و همین ایجاب می‌کند جوانانی که در این مسیر وارد شده اند، حمایت جدی شوندو تقویت زیرساخت‌ها یک ضرورت است که سینمای جوان یکی از این زیرساخت‌ها برای توجه به خلاقیت و استعداد‌های نهفته در جوانان است.

او درادامه تصریح کرد: پاتوق فیلم کوتاه (سینما آینده) در برنامه‌های خود علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه متنوع، محلی برای بحث و گفتگو در خصوص فیلم‌های کوتاه و مسائل این حوزه در بین فیلمسازان به وجود آورده است.

نخستین برنامه این پاتوق تیرماه پارسال در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار شد.

 

انتهای پیام / ق 

 

 پاتوق فیلم کوتاه (سینما آینده ) در لنگرود برگزار می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.