بیان نقش بی‌نظیر و ایثار و مقاومت کرمانشاهیان در سال‌های دفاع مقدس

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت : باید هفته دفاع مقدس را برای بیان نقش بی‌نظیر و ایثار و مقاومت کرمانشاهیان در سال‌های دفاع مقدس، غنیمت بشماریم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه مبنی بر اینکه جنگ تحمیلی در این استان آغاز و در همین استان خاتمه پیدا کرد، گفت : ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعثی صدام اولین حملات خود را از استان کرمانشاه آغاز کرد و جای‌جای این استان را مورد هجوم قرار داده و به پیر و جوان رحم نکرد و در نهایت هم پرونده جنگ تحمیلی پس از هشت سال در عملیات مرصاد در همین استان بسته شد.

او گفت : یکی از افتخارات کرمانشاهیان در دوران دفاع مقدس این است که همه مردم استان از مرد و زن و پیرو جوان در عرصه حفاظت از کیان ایران اسلامی پای کار بودند و گواه این مدعا اینکه این استان بعد از خوزستان دومین استان کشور از حیث بیشترین تعداد شهدای زن است.

جاسمی با اشاره به نقش بی نظیر کرمانشاهیان در سال‌های دفاع مقدس در حفاظت و حراست از کیان ایران اسلامی، افزود: باید هفته دفاع مقدس را برای بیان نقش بی‌نظیر کرمانشاهیان در سال‌های دفاع مقدس، غنیمت بشماریم.

او گفت: باید برای ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌های هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شود، ضمن اینکه باید برای انعکاس این برنامه‌ها هم تلاش شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه اشاره‌ای هم به تحریم‌های تحمیلی از سوی دشمنان در مقطع کنونی داشت و افزود: امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم که برای مقابله با آن همه باید پای کار باشند.

او بر ضرورت اهتمام مدیران برای حل مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: مدیران باید برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی مضایقه نکنند .

 

 

انتهای پیام/د

هفته دفاع مقدس را غنیمت بشماریم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار