رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان:

صنعتگران استان سمنان حمایت می‌شوند

جمعه‌ای با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری ازجمله اهداف دولت محسوب می‌شود گفت: صنعتگران و فعالان اقتصادی در راستای توسعه کسب‌وکار حمایت می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان در جلسه گفتگوی دولت با بخش خصوصی با بیان اینکه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان ازجمله رویکرد‌های مهم دولت در تعامل با بخش خصوصی است گفت: صنعتگران و فعالان اقتصادی در راستای توسعه کسب‌وکار حمایت می‌شوند.

او با اشاره طرح لایحه مالیات بر ارزش‌افزوده و دریافت مالیات از مصرف‌کننده افزود: این طرح برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال‌شده که تصویب آن به نفع اقتصاد کشور است.

جمعه‌ای بابیان اینکه کاهش نرخ بیکاری ازجمله اهداف اصلی دولت در چند سال گذشته محسوب می‌شود تصریح کرد: حفظ اشتغال موجود و بسترسازی برای ایجاد رونق تولید در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان بابیان اینکه جلوگیری از قاچاق کالا عامل اصلی ایجاد توسعه پایدار و رونق اقتصادی است گفت: در چند سال گذشته مسئولان قوه قضاییه اقدامات مؤثری در این راستا انجام داده‌اند و این امر بستر لازم برای کاهش آمار قاچاق کالا را در استان سمنان فراهم می‌کند.

انتهای پیام / ر

جلوگیری از قاچاق کالا عامل اصلی رونق اقتصادی است

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.