سفیر اتریش:

شرکت‌های اتریشی در برجام متعهد به تعهدات کاری خود هستند

اشتفان شولتز گفت: آماده همکاری با شرکت‌های توانمند و نوگرای استان سمنان هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اشتفان شولتز سفیر اتریش در دیدار با فعالان اقتصادی استان سمنان  ضمن بیان اینکه تحریم علیه ایران غیر حقوقی و مانع ارتباط دو سویه است، گفت: بیشتر شرکت‌هایی که در ایران تعهد کاری داشتند پیرامون برجام به تعهدات کاری خودشان پایبند هستند.

وی ضمن بیان اینکه آماده همکاری با شرکت‌های ایرانی بسیار توانمند و نوگرا هستیم، افزود: طی سنوات اخیر این شرکت‌ها توانستند با طرف اتریشی ارتباط تجاری خوبی برقرار کنند که تقویت این مراودات در دستور کار قرار دارد.

سفیر اتریش بابیان اینکه گسترش ارتباط تجاری میان ایران و اتریش پیگیری می‌شود، ابراز داشت: از جمله مواردی که می‌توان برای آن برنامه‌ریزی لازم را داشت همکاری در توسعه سیستم فاضلاب شهری و انرژی‌های تجدید پذیر است.

شولتز اضافه کرد: ایران و استان سمنان دارای قابلیت‌های بسیاری در حوزه مراودات تجاری است که ادامه این مذاکرات می‌تواند به گسترش همکاری‌های دو جانبه و پیشرفت اتریش و ایران منتهی شود.

در این نشست پیشنهاد همکاری قطعه سازان ایرانی با طرف اتریشی و همچنین آمادگی فروش پسته به اتحادیه اروپا با محوریت اتریش از سوی اتاق بازرگانی سمنان مطرح شد.

انتهای پیام / م

گسترش همکاری‌های دو جانبه و پیشرفت اتریش و ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.