لباس جنجالی هنرپیشه هالیوودی که با اعتراضات زیادی روبه رو شد + فیلم و تصویر

لباس‌های سلبریتی مطرح و هنرپیشه هالیوودی مورد اعتراض قرار گرفت و آن طور که انتظار می‌رفت از فیلم جدید این ستاره استقبال نشد.

لباس جنجالی هنرپیشه هالیوودی که با اعتراضات زیادی روبه رو شد+فیلم و تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حامیان حقوق حیوانات در جشنواره فیلم تورنتو علاقه ستاره هالیوودی به پوشیدن لباس‌های خزدار را مورد اعتراض قرار دادند. این خواننده و هنرپیشه مطرح آمریکایی، هفته گذشته در فستیوال فیلم بین‌المللی تورنتو زمانی که بر روی فرش قرمز قدم گذاشت، با اعتراض مخالفان خز مواجه شد.

پس از انتشار تصاویری از این خواننده زن با کت خز، معترضان با در دست گرفتن پلاکارد‌هایی اعتراض خود را اعلام کردند. آن‌ها فریاد می‌زدند «شرمت باد جی. ال خز پوش»، «خز پوشیدن را متوقف کن».

یک نفر در میان این جمعیت معترضان فریاد زد: «چند سال است که هزاران روباه به خاطر لباس‌های خزدار کشته می‌شوند». یک نفر دیگر با صدای بلند می‌گوید: خون روباه‌های برونز در دستانش است.

این سلبریتی که پیشتر تصاویرش با لباس خز در این فیلم منتشر شده بود، مشخص نیست که خز واقعی پوشیده یا مصنوعی، او درباره این موضوع هیچ صحبتی به میان نیاورد، اما به نظر می‌آید، خاطره تلخ و هولناکی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/


استقبال جنجالی از خواننده مطرح آمریکایی روی فرش قرمز

برچسب ها: سلبریتی ، فرش قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ای کاش همین مقدار هم به فکر کودکان یمنی می بودند.
آخرین اخبار