بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و چهارم شهریور ۹۸؛

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق/ ۲ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست وچهارم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محور اشتهارد به قزوین به یک دستگاه کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: در بررسی مدارک مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل سوخت است.

او ارزش سوخت کشف شده راه ۷۲۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: متهم برای رسیدگی به پرونده به مراجع قضائی معرفی و سوخت تحویل شرکت نفت شد.

*دیدار مردمی فرمانده انتظامی استان قزوین در سامانه ۱۹۷

فرمانده انتظامی استان روز دوشنبه ۲۵ شهریورماه زا ساعت ۱۰ با حضور در دفتر نظارت همگانی واقع در قزوین، بلوار باهنر تقاطع خیابان عدل با مردم دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات انتظامی آن‌ها رسیدگی می‌کند.

شهروندان علاوه بر مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۷ مسائل، مشکلات، نظرها، پیشنهادها، انتقادها، تقدیر و یا شکایت خود از عملکرد کارکنان انتظامی استان را با سردار حاجیان در میان بگذارند.

*تجاوز به چپ سواری پژو ۲ کشته و یک مصدوم در قزوین بر جا گذاشت

رئیس پلیس راه استان گفت: در گردنه کوهین در جاده قدیم قزوین-رشت یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون خاور برخورد کرد که بر اثر این تصادف راننده و یکی از سرنشینان خودروی سواری در دم فوت کرد و سرنشین دیگر آن مصدوم شد.

سرهنگ بیگلری افزود: کارشناسان علت این سانحه را تجاوز به چپ خودروی پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار