رطوبت هوا در سواحل افزایش می‌یابد

هواشناسی بوشهر شرایط جوی و دریایی این استان را از امروز تا سه‌شنبه آرام پیش بینی کرده و از افزایش رطوبت در سواحل خبر داده است.

آرامش جو و دریا و افزایش رطوبت هوابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا سه‌شنبه شرایط جوی و دریایی به نسبت آرامی در استان حاکم خواهد بود.

زهرا راستگو افزود: به سبب پایداری جو و وزش بسیار ملایم باد، رطوبت هوا در سواحل کمی افزایش می‌یابد و در برخی ساعات نیز افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: بر این اساس تا پیش از ظهر فردا، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همرا با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط مه رقیق خواهد بود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد نیز در این مدت متغیر با سرعت ۸ تا ۳۰ و گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت  و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۶۰ گاهی ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

راستگو افزود: امروز بیشترین دما با ۴۳ درجه سانتیگراد در برازجان ثبت شود و فردا کمترین دما با ۲۴ درجه سانتیگراد مربوط به جم باشد.

او همچنین گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۰۶ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۹:۲۶، جزر دوم ساعت ۱۵:۴۵ و مد دوم ساعت ۲۱:۵۸ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.