اجرای طرح مهر تحصیلی در اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت:در راستای اجرای امینانه نیات واقفان برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدیدطرح مهر تحصیلی در استان اصفهان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت الاسلام مهدی طاهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با اشاره به طرح مهر تحصیلی، اظهار داشت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید این طرح در استان اصفهان اجرا شد.

اوافزود: مراسم طرح مهر تحصیلی روز یکشنبه، ۲۴ شهریور ماه با حضور مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و دانش آموزان واجد شرایط (بی بضاعت) در محل سالن اجتماعات بقعه متبرکه مجلسی (ره) برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با بیان اینکه هزینه اجرای طرح مهر تحصیلی از محل نیات ۲ موقوفه در استان پرداخت شده است، گفت: ۶۰۰ میلیون ریال از محل ساماندهی اجرای نیات ۶ موقوفه سید احمدیان، استاد حسین استاد شریف معمار، دبستان فردوسی، قبر آقا محمد تقی رزاز و ابوالقاسم تبریزی برای اجرای این طرح اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: این لوازم‌التحریر‌ها در قالب بسته مهر تحصیلی شامل کیف، قلم، دفتر و ... از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع تولیدات داخلی متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

حجت‌الاسلام طاهری ادامه داد: با اجرای این طرح ۴۰۰ نفر از دانش آموزان نیازمند استان از بسته‌های نوشت افزار بهره‌مند شدند دانش‌آموزان این طرح را کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و شناسایی توسط اداره اوقاف و امور خیریه مشخص شدند.

او با اشاره به طرح مهر تحصیلی به عنوان یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، اظهار داشت: این طرح در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش در امر کمک به تحصیل دانش‌آموزان است که همه ساله در آستانه ماه مهر و شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

توزیع ۴۰۰ بسته‌ لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.