ورود ۴ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی همدان

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: مهر امسال ۴ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی این استان اضافه خواهد شد.

ورود ۴ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید محمد پوروخشوری، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با اشاره به خرید اتوبوس‌های جدید در همدان گفت:در گذشته قول خرید ۱۷ دستگاه اتوبوس را داده بودیم که در حال حاضر هشت اتوبوس در برخی خطوط خریداری و راه‌اندازی شده است.

او با بیان اینکه ۴ اتوبوس قبل از مهر وارد ناوگان حمل و نقل می‌شود و بقیه نیز تا آذر تحویل داده خواهند شد گفت: در مرحله بعدی قرار است در صورت دریافت مجوز از طریق اوراق مشارکت چند اتوبوس خریداری کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با اشاره به افزایش قیمت اتوبوس افزود: شهرداری برای خرید یک اتوبوس ۲ میلیارد تومان هزینه باید کند و در توان سازمان شهرداری نیست که این وسیله نقلیه را بدون یارانه دولت خریداری کند.

پوروخشوری ادامه داد: پیگیر هستیم از طریق اوراق مشارکت امسال یا سال بعد چند دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی همدان اضافه کنیم.

او با اشاره به اینکه با ورود اتوبوس‌های جدید در مهر و ماه‌های دیگر آن‌ها را در مناطق کم برخوردار به کار خواهیم گرفت افزود: ۸ اتوبوس قبلی نیز در مناطق پایین شهر نظیر شهرک ولیعصر (عج)؛ کوی الوند، اسلامشهر، شهرک فرهنگیان فاز «یک» و «دو» راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/ب


اتوبوس‌های جدید در مهر امسال وارد ناوگان حمل و نقل شهری می شود

برچسب ها: حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار