اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ناحیه یک اهواز

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این ناحیه را تشریح کرد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس، گفت: امروز اگر می‌بینیم این انقلاب به دنیا صادر شده بخاطر ایثار و فداکاری رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی و حضور فعالانه در تمام صحنه‌های انقلاب است.

او افزود: با تکیه بر انگیزه الهی مردم، امروز با گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با وجود توطئه‌ها و فتنه‌های بی‌شمار دشمنان، این انقلاب با همان ارزش‌ها پابرجا و مقتدر به کار خود ادامه می‌دهد.

نیسی گمراوی با تأکید بر انتقال فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت به نسل جدید، اظهار کرد: آینده‌سازان کشور باید بدانند که این موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های علمی، اقتصادی و نظامی به‌وجود آمده است مرهون ایثارگری‌های چه کسانی بوده است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تأکید بر اجرای برنامه‌ها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس، بیان داشت: این برنامه‌ها باید با هدف تبیین اهمیت جانفشانی‌های جوانان در ۸ سال دفاع مقدس در مدارس اجرا شود.

این مقام مسئول در ادامه خواستار جهت‌گیری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خصوص تبیین جایگاه انقلاب شد و و با تأکید بر اجرای برنامه‌ها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس، افزود: این برنامه‌ها باید به‌صورت خودجوش و فراگیر در مدارس برگزار شود شود چرا که دفاع مقدس نماد جوشش درونی یک ملت بزرگ در مقابل تجاوزات بیگانگان است.

صادق نیسی گمراوی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در این هفته اذعان داشت: مراسم عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس، به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست روشنگری، رونمایی از کتاب با موضوه دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز است.

انتهای پیام/گ

نگاهی به برنامه‌های هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.