اعتبارات آموزش و پرورش استان امسال افزایش چشم گیری داشته است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر: علارغم کاهش اعتبارات کلی استان، اعتبارات آموزش و پرورش امسال افزایش چشم گیری داشته است.

اعتبارات آموزش و پرورش استان در سال جاری افزایش چشم گیری داشته استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر در حاشیه نشست پرژه‌های نفتی با برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر بیان کرد: با وجود کاهش ۴۶ درصدی اعتبارات کلی استان، اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری ۱۲ درصد افزایش داشته است.

او عنوان کرد:مجموع کل اعتبارات آموزش و پرورش استان بوشهر امسال از محل صنعت نقت و گاز ۱۷۱ میلیارد ریال بوده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان بوشهر تاکید کرد:این اعتبارات استانی فقط در حوزه تعمیر و تجهیز مدارس هزینه می‌شود.

دانش فر به عملکرد مناطق هجدگانه استان در جذب این اعتبارات هم اشاره‌ای داشت و گفت: امسال آموزش و پرورش شهرستان‌های دیر، گناوه، دیلم و منطقه بردخون به نسبت تعداد دانش آموز دارای عملکرد بهتری نسبت به دیگرمناطق استان جذب اعتبارات برای تعمیر و تجهیز مدارس بوده اند.

او تصریح کرد:پارسال تنها آموزش و پرورش شهرستان دیر در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای به نسبت تعداد دانش آموز عملکرد مطلوبی داشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان بوشهر در خاتمه با مثبت ارزیابی نمودن نگاه فرمانداران شهرستان‌های استان به آموزش و پرورش در بحث جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای، گفت:مناطق و شهرستان‌هایی که بیشترین تعامل با کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها داشته اند در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای عملکرد مطلوب تری داشته اند.

انتهای پیام/م

کاهش اعتبارات کلی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.