استقرار نمایندگی ۷ بانک در راز و جرگلان برای انجام امور سیل زدگان خراسان شمالی

مدیر هماهنگی شعب بانک‌های خراسان شمالی از استقرار نمایندگی هفت بانک در شهرستان راز و جرگلان برای انجام امور سیل زدگان در چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،هدایتی مدیر هماهنگی شعب بانک‌های خراسان شمالی در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های انجام شده هفت نمایندگی دو روز در هفته در محل فرمانداری و بخشداری جرگلان مستقر خواهند شد.
هدایتی با اشاره به اینکه ۹ بانک عامل موظف به پرداخت تسهیلات جهت بازسازی منازل سیل زده هستند، افزود: دو بانک صادرات و ملی نیز در این شهرستان به مردم خدمات رسانی می‌کند.

محمدی مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: در مرحله نخست سهمیه یک هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات برای بازسازی منازل سیل زده اعلام شد و در مرحله دوم نیز سهمیه پنج هزار واحد اعلام شده که تمامی سهمیه‌های در نظر گرفته شده برای خراسان شمالی ابلاغ شده است.

او افزود: از آنجاییکه سهمیه مرحله دوم با کمی تاخیر ابلاغ شد همین امر موجب شد تا بخشی از زمان کار را برای بازسازی منازل آسیب دیده را از دست دهیم.

محمدی ادامه داد: تاکنون ۳۳۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۱۳۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض ابلاغ شده است.

او اظهار کرد: همچنین حدود ۱۰ هزار تن سیمان نیز به صورت رایگان در اختیار سیل زدگان استان برای بازسازی منازل آسیب دیده قرار گرفته است.

محمدی عنوان کرد: تاکنون سه هزار و ۲۱۳ فقره پرونده به بانک‌های عامل جهت انعقاد قرارداد ارسال شده است که با تسهیلات ارائه شده تاکنون ۲۳۷ واحد به مرحله ساخت سقف رسیده است.

انتهای پیام/د

استقرار نمایندگی ۷ بانک در راز و جرگلان برای انجام امور سیل زدگان خراسان شمالی

برچسب ها: سیل ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جبل النوردهش
۰۳:۳۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
چرا دهیاری روستاها منازل سیل زدگان واقعی را ثبت نام نکردند