هوآوی نوآ ۵ T را بیشتر بشناسیم + عکس

هوآوی به تازگی عرضه گوشی نوا ۵ تی را آغاز کرده است. در این مطلب با این گوشی که به چهار دوربین عقب مجهز است، آشنا می‌شویم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هواوی چندی پیش در رویدادی در کوالالامپور نوا ۵ تی را راه اندازی کرد. قبل از راه اندازی، شایعات بسیار زیادی از این دستگاه بود که شاید همان مشخصات Honor ۲۰ باشد و با وجود عدم تأیید رسمی در مورد این موضوع، هر دو دستگاه تقریباً یکسان هستند. نوا ۵ T مجهز به صفحه نمایش حفره‌ای، پردازنده پرچمدار Kirin ۹۸۰، دوربین‌های عقب چهار گانه و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

هوآوی نوآ ۵ T را بیشتر بشناسیم + عکس

مشخصات و ویژگی‌های هواوی نوا ۵ T

نوا ۵ T از نمایشگر LCD ۶.۲۶ اینچی بهره می‌برد، وضوح کامل HD + وضوح ۲،۳۴۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد بلند آن ۱۹.۵: ۹ است. این دستگاه از پرچمداران Kirin ۹۸۰ SoC با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تغذیه می‌کند، نکته برجسته نوا ۵ تی تنظیم دوربین چهار گانه لایکا در عقب است.

هوآوی نوآ ۵ T را بیشتر بشناسیم + عکس

دوربین اصلی یک واحد ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ است، این دوربین با یک سنسور زاویه دید ۱۶ مگاپیکسلی، لنز ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو ۴ سانتی متری و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جفت شده است و دوربین جلو یک واحد ۳۲ مگاپیکسلی است.

نوا ۵ T از باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع ۲۲.۵ W SuperCharge بهره می‌برد، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا در کمتر از ۳۰ دقیقه باتری را تا ۵۰ درصد شارژ کنند، این گوشی هوشمند EMUI ۹.۱ مبتنی بر Android ۹.۰ Pie را اجرا می‌کند و از GPU Turbo ۳.۰ بهره می‌برد.

این دستگاه مجهز به اسکنر اثر انگشت و صفحه شیب شیشه‌ای عقب ۳ D است، گزینه‌های اتصال شامل پشتیبانی دوگانه VoLTE ۴ G، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱، بلوتوث ۵.۰، GPS و USB Type-C است، ضمن اینکه این دستگاه فاقد جک صوتی ۳.۵ میلی متری اختصاصی است و جدا از حافظه رم بالاتر، نوا ۵ تی از هر نظر یک Honor ۲۰ جدید است.

هوآوی نوآ ۵ T را بیشتر بشناسیم + عکس

قیمت و در دسترس بودن هواوی نوا ۵ T

Nova ۵ T در سه گزینه رنگی، مشکی، بنفش و آبی موجود است و با قیمتی معادل RM ۱.۵۹۹ (~Rs. ۲۷،۲۰۰ از ۷ سپتامبر در مالزی به فروش می‌رسد و پس از مدت کوتاه عرضه جهانی آن آغاز خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.