واگذاری ۵ شهرک و ناحیه صنعتی به شرکت‌های خدماتی در اردبیل

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از واگذاری ۵ شهرک و ناحیه صنعتی به شرکت‌های خدماتی در سطح استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: اداره امور ۵ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل به بخش خصوصی متشکل از صاحبان صنایع همان شهرک‌های صنعتی واگذار گردیده است.

او با بیان اینکه کم کردن تصدی‌گری دولت و تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی اصلی‌ترین هدف از واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صنعتگران است، افزود: واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحد‌های تولیدی فراهم نموده تا در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناسب، برای ارتقاء نگهداری شهرک‌های صنعتی بیش از پیش فعال‌تر عمل کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اینکه برای تقویت بنیه مالی شرکت‌های خدماتی، مصوبات بسیار ارزشمندی در قانون برنامه ششم توسعه کشور، از جمله اختصاص بخشی از درآمد حاصل از مالیات ارزش بر افزوده به شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی پیش بینی شده است که امید است با اجرایی شدن آن شاهد افزایش توان مالی شرکت‌های خدماتی برای ارائه خدمات هرچه بیشتر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باشیم.

اهلی شرکت‌های خدماتی را به عنوان یک بازوی اجرایی مهم برای شرکت شهرک‌های صنعتی برشمرد و بیان کرد: شرکت‌های خدماتی به عنوان یک بازوی اجرایی، نقش مهمی در اداره امور شهرک‌ها و ارائه خدمات مطلوب به واحد‌های صنعتی ایفا می‌کنند که بایستی تلاش گردد تا با تکمیل زیر ساخت‌ها و ارائه خدمات مناسب‌تر به واحد‌های صنعتی، سطح رضایت مندی آنان را افزایش دهیم.

لازم به ذکر است انتخابات شرکت خدماتی شهرک صنعتی ۲ اردبیل که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در این شهرک برگزار شد، پس از معرفی کاندید‌های عضویت در هیئت مدیره شرکت خدماتی، ۷ نفر که بالاترین رای را از سوی واحد‌های صنعتی کسب کرده بودند به مدت دو سال به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و یک نفر به عنوان بازرس شرکت خدماتی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ح

واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.