دستگیری سارقین احشام در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ۳ نفر سارق احشام ساعاتی پس از سرقت در شهرستان سیرجان دستگیر شدند.

دستگیری سارقین احشام در سیرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد رضا ایران نژاد فرمانده انتظامی سیرجان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت احشام واقع در پاریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران بخش انتظامی پاریز قرار گرفت.

ایران نژاد گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بخش پاریز بلافاصله در محل حاضر و شخصی با هویت معلوم مراجعه و اعلام کرد که ۳ نفر ناشناس با یک دستگاه پیکان وانت ۶ راس گوسفند را سرقت و متواری شدند.

او بیان داشت: طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی بلافاصله طرح مهار انجام، با عکس العمل به موقع ماموران و در یک تعقیب و گریز کوتاه پلیسی سارقان دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی سیرجان گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی دلالت که در تحقیقات فنی و تخصصی به‌عمل آمده به سرقت احشام اعتراف کردند.

سرهنگ ایران نژاد خاطرنشان کرد: متهمان که از سارقان سابقه‌دار می‌باشند با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و جرم‌های ارتکابی دیگر تحویل پلیس تخصصی گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تاکید کرد: در محل نگهداری احشام از موانع فیزیکی از جمله سیم خاردار و دوربین مداربسته استفاده و از افشای اطلاعات محل دامداری به افراد غریبه خودداری کنید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار