ترامپ: نیازی به نفت و گاز خاورمیانه نداریم!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتری خود مدعی شد کشورش نیازی به نفت و گاز خاورمیانه ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتری خود مدعی شد کشورش اکنون بزرگترین تولید کننده انرژی در جهان است و نیازی به نفت و گاز خاورمیانه ندارد.

ترامپ در حساب توییتری خود نوشت: بخاطر آنکه ما عملکردی خوب در زمینه انرژی در چند سال گذشته داشته ایم (ممنون آقای رئیس جمهور!)، ما انرژی را بصورت خالص صادر می‌کنیم و اکنون تولید کننده شماره یک انرژی در جهان هستیم. ما نیازی به نفت و گاز خاورمیانه نداریم. در حقیقت ما نفتکش‌های اندکی آنجا داریم؛ اما به همپیمانان خود کمک می‌کنیم.

ترامپ: نیازی به نفت و گاز خاورمیانه نداریم!

پیش از این کاخ سفید با «محکوم کردن» حملات پهپادی مبارزان  یمنی به تأسیسات نفتی آرامکوی عربستان، از آمادگی آمریکا برای تأمین نفت مورد نیاز در بازار جهانی خبر داده بودند. (اینجا)

ریک پری، وزیر انرژی آمریکا نیز با حمایت از سعودی‌ها اعلام کرد آمادگی دارد تا از ذخایر استراتژیک نفت این کشور برداشت و برای جبران کسری نفت عربستان به بازار جهانی تزریق کند.

روز شنبه نیرو‌های یمنی در واکنش به ادامه جنایت‌های ائتلاف متجاوز علیه مردم این کشور، تاسیسات آرامکوی عربستان را هدف حمله پهپادی قرار دادند. این حمله موجب کاهش ۵۰ درصدی تولید نفت این کشور شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۱۰
۲۱:۳۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
مثل اینکه این دروغ نگه روزش شب نمیشه. اخیرا میگفت نفت سوریه مال ماست.درحال حاضر هم درحال غارت نفت عراقه.این چطور میخواد جون بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
واقعا اين حرف از يك تاجر بعيده شايد ترامپ يك تاجر قلابيه
آخرین اخبار