مرکز حرفه‌آموزی در اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سیدالشهدا (ع) زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت:مرکز حرفه‌آموزی در اداره‌کل زندان‌های این استان با هدف ایجاد اشتغال و پر کردن اوقات فراغت مددجویان آغاز بکار کرد.

مرکز حرفه‌آموزی در اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان آغاز بکار کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی اداره کل زندان ها ؛ مجید معینی‌زاده رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سیدالشهدا (ع) زندان‌های سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: مرکز حرفه‌آموزی و اشتغال مددجویان شامل یک کارگاه ۱۵ نفره در رشته‌های پرورش مرغ بومی و بلدرچین است که با استقبال مددجویان بهبودیافته و رای باز برای نخستین بار برگزار شد.

او هدف از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندان را پرکردن اوقات فراغت زندانیان در طول تحمل مدت حبس و کاهش آسیب رفتار‌های پرخطر در محیط زندان برشمرد و گفت: مددجویان آموزش‌دیده پس از آزادی با استفاده از مهارت‌های شغلی که در زندان کسب کرده‌اند شانس بالایی برای اشتغال در مشاغل آبرومند خواهند داشت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سیدالشهدا (ع) زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: براساس آمارها، بازگشت مجدد این دسته از مددجویان به زندان بسیار کمتر از دیگر زندانیان است.

او  ادامه داد: زمینه اشتغال پایدار و درآمدزایی مشروع جهت کمک به اقتصاد خانواده در کنار خدمات حمایتی برای این زندانیان فراهم شده است.

انتهای پیام/ع

آموزش های فنی به زندانیان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار