استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

توجه ویژه به ظرفیت بانوان در حوزه‌های مدیریتی

استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت:حضور زنان در همه عرصه‌ها مهم است و حتما از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

توجه ویژه به ظرفیت بانوان در حوزه‌های مدیریتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست فعالان حوزه زنان که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در یاسوج برگزار شد گفت:حضور زنان در همه عرصه‌ها مهم است و حتما از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

کلانتری افزود: مدیران کلی که دو معاون دارند می توانند به انتخاب خود یک معاون را ازبانوان حوزه اداری خود انتخاب کنند.

اوگفت: بستر سازی برای استفاده از ظرفیت زنان در حوزه‌های مدیریتی علاوه بر تلاش ما به مطالبه گری و همراهی خودبانوان نیاز دارد.

استاندار گفت: تا روزی که در این منصب هستم توجه ویژه‌ای به حضور بانوان در جایگاه‌های مدیریتی دارم.

همچنین معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با فعالان حوزه زنان و خانواده استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش  دولت بر این بوده که فضا را برای فعالیت‌های تشکل‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف را فراهم کند.

ابتکار افزود: سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده استان کهگیلویه وبویراحمد را در نشست برنامه ریزی این استان به تصویب رساندیم  

او گفت: رفع فاصله‌های طبقاتی به خصوص در حوزه‌های زنان و خانواده نیازمند تلاش  حداکثری است 

ابتکار با بیان اینکه در حوزه زنان و خانواده ۳۹ طرح در این استان در حال اجرا و یا اجرایی شدن است افزود:هنوز نقاط زیادی در این استان است که نیازمند توجه بیشتری است.

ابتکار بیان کرد:یکی از گروه اهداف ما حوزه آموزش و پرورش است که در زمینه رفع آسیب‌های حوزه دختران دانش آموز در مناطق عشایری و روستایی این استان توافق‌هایی با این وزارت خانه انجام گرفته است.

انتهای پیام/س

سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به یاسوج
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.