تدوین سند توسعه زنان و خانواده کهگیلویه وبویراحمد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت :سند توسعه زنان و خانواده استان با استفاده از برش ملی آن و بر مبنای آمار و اطلاعات پایه در استان تدوین شد.

تدوین سند توسعه زنان و خانواده کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استانداری گفت :سند توسعه زنان و خانواده استان با استفاده از برش ملی آن و بر مبنای آمار و اطلاعات پایه در استان و با هدف ارتقای شاخص های حوزه زنان و خانواده تدوین شد.

جمالی با بیان اینکه چشم انداز این سند برنامه هایی است که قابلیت و توان اجرایی در استان داشته باشد افزود :موضوعاتی چون مشارکت های اجتماعی، مدنی و اقتصادی زنان، اشتغال، مدیریت های محلی، نشاط اجتماعی و مسائل بهداشتی، آسیب های اجتماعی از جمله ازدواج و طلاق، خودکشی و اعتیاد در این سند دیده شده است.

او با اشاره به اینکه این سند به عنوان یک فرصت و راهبرد برای پیشبرد شاخص ها و رفع مشکلات در حوزه زنان و خانواده استان بکار گرفته خواهد شد افزود :سند توسعه زنان و خانواده استان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح و بعد از تصویب نهایی برای اجرا ابلاغ می شود.

 انتهای پیام/غ

ارتقای شاخص های حوزه زنان و خانواده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.