حسینی: دربی شرایط خاص خود را دارد/ نیمکت نشینی ام تصمیم کالدرون بود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی شرایط خاص خود را دارد و به مسائل قبل و بعد این بازی ارتباطی ندارد و یک بازی حساس است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی پایتخت اظهار کرد: دربی شرایط خاص خود را دارد و به مسائل قبل و بعد این بازی ارتباطی ندارد و یک بازی حساس است. استقلال تیم بزرگی است و امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند باشد.  

درباره اشتباه علیفرد از من سئوال نپرسید 

حسینی درباره اینکه به  تیم لوانته پیوسته است، گفت: این سئوال را نپرسید چرا که علیفر همکار شماست و یک اشتباه کرده است و این حواشی فشار را بر روی او بیشتر می‌کند. درباره این مسئله صحبت نکنید خیلی بهتر است.


بیشتر بخوانید: عرب و نبی از هیئت مدیره پرسپولیس جدا می‌شوند؟


کاپیتان پرسپولیس درباره نشستنش بر روی نیمکت این تیم اظهار کرد: سرمربی تیم تصمیم گرفته که من روی نیمکت باشم و این برد مبارک هوادارانمان باشد و یک پیروزی خوب بدست آوردیم و خدا را شکر که کنعانی زادگان هم در این بازی گل زد  و این پیروزی تقدیم هواداران باشد.  

او درباره اینکه به علت دربی پایتخت در بازی امروز برابر تیم صنعت نفت آبادان بازی نکرد، گفت: نه این تصمیم کالدرون سرمربی تیم بوده است که امروز بازی نکنم.  

حسینی درباره قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی پایتخت گفت: بله به نظرم کار درستی است و باید اینطور باشد و ما همه چیز خود را سخت بدست می‌آوریم و اجرای این کار هم سخت است که امیدوارم به خوبی انجام شود.

برای بازی سخت برابر استقلال آماده می شویم  

کاپیتان پرسپولیس درباره هشدار کالدرون به ستاره‌های این تیم مبنی بر اینکه اگر کیفیتشان پایین باشد در دربی بازی نمی‌کنند، بیان کرد: کالدرون تجربه زیادی دارد  و پرسپولیس هم تیم بزرگی است و این سرمربی تلاش زیادی می‌کند.   از روز اولی که کالدرون  به تیم ما آمده است با انرژی زیاد کار می‌کندو این حرف‌ها درست نیست و ما یک تیم هستیم و برای بازی سخت برابر استقلال آماده می‌شویم.

حسینی درباره اظهارات انصاری فرد مبنی بر پرداختی به بازیکنان قبل از دربی پایتخت گفت: من دوست ندارم درباره این موضوع جواب بدهم و انصاری فرد با مشکلات زیادی مواجه است و فکر می‌کنم مشکلات  ما خیلی بیشتر از این هاست و او تلاش می‌کنم که مسائل باشگاه حل کند و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار