رسن: مهم‌تر از بازی خوب مقابل صنعت نفت کسب پیروزی بود/ تیم‌های عربی صبر ندارند

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل صنعت نفت خیلی خوب بازی کردیم، اما موضوع مهم‌تر کسب سه امتیاز بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با  صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران بیان کرد: خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. من مدت‌ها بود برای پرسپولیس بازی نکرده بودم. اولین بار بود که پس از مصدومیت بازی کردم. در نیمه دوم تا حدی خسته شدم که این موضوع طبیعی است.

او ادامه داد: هفته آینده بازی خیلی مهمی با استقلال داریم. انشالله با حمایت هواداران مان سه امتیاز را کسب می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: کالدرون: پرسپولیس در ۳۰ دقیقه ابتدایی خوب بازی کرد/ دربی یک جشن بزرگ خواهد بود


رسن درباره برد پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار داشت: مقابل صنعت نفت خیلی خوب بازی کردیم، اما موضوع مهم‌تر کسب سه امتیاز بود. با توجه به اینکه کالدرون پیش از آمدن به پرسپولیس در لیگ عربستان و قطر کار کرده است اکنون خوب می‌داند لیگ ایران با این کشور‌ها خیلی متفاوت است.

هافبک عراقی تیم پرسپولیس درباره اخراج برانکو از تیم الاهلی و پرتاب بطری سمت او از سوی هواداران این تیم بیان کرد: خاصیت تیم‌های بزرگ عربستان و قطر همین است. هواداران و مسئولان این تیم‌ها صبر ندارند و اگر سرمربی در ۳،۴ بازی نتیجه نگیرد او را به راحتی بیرون می‌اندازند. این ویژگی بین تیم‌های عربی معروف است، اما در لیگ عربستان بیشتر اتفاق می‌افتد. امیدوارم برانکو از این به بعد هر تیمی می‌رود موفق باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار