توزیع لوازم التحریر در بین فرزندان کم بضاعت مناطق عشایری

مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه از اهدا ۱۰۰ بسته تحصیلی در بین کودکان کم بضاعت مناطق عشایری استان کرمانشاه خبر داد.

توزیع لوازم التحریر در بین فرزندان کم بضاعت مناطق عشایریمدیر اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه در گفت و گو باخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی به همت اداره کل اوقاف وامور خیریه و همکاری سازمان آموزش و پرورش و اداره کل امور عشایر، 100 بسته کامل، شامل ملزومات تحصیلی شامل کیف، انواع لوازم التحریر در بین کودکان کم بضاعت مناطق عشایری استان کرمانشاه توزیع می شود.

به گفته   مدیر کل امور عشایر استان، فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی یکی از تکالیف دولت و دستگاه‌های ذیربط بر اساس آئین نامه ساماندهی عشایر است که با پیگیر‌های صورت گرفته و همکاری ارگان‌های وابسته در سال جدید قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

او افزود: جامعه عشایری کشور با دارا بودن بیش از ۴ درصد سهم جمعیتی کشور مانند سایر اقشار، از بودجه‌های ملی و استان در تمامی زمینه‌ها سهم داشته و دولت خود را مکلف به خدمت به این عزیزان میداند.

محمدی با اشاره به اقدامات فرهنگی دستگاه های اجرایی گفت: با آموزش و پرورش در حوزه سواد آموزی و کانون پرورش فکری در حوزه اجرا برنامه های شاد برای کودکان و عروسک گردانی و اوقاف و امور خیریه  تفاهم نامه ای امضا شده است .

او گفت: کانون پرورش فکری با ارائه بسته های فرهنگی و کمک آموزشی و اجرای برنامه های عروسک گردانی با رویکرد فرهنگی منطقه در بین عشایر فعالیت می کند.

انتهای  پیام/ز


امضا تفاهم نامه امور عشایر با دستگاه های فرهنگی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار