صف آرایی گوسفندها در مقابل کاخ ریاست جمهوری آلمان + فیلم

چوپانان آلمانی در مقابل کاخ ریاست جمهوری کشورشان تظاهرات کردند.

صف آرایی گوسفدها در مقابل کاخ ریاست جمهوری آلمان + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، عده‌ای از چوپانان در نقاط مختلف آلمان در برلین تجمعی اعتراضی برگزار کردند تا بگویند بی توجهی دولت به تولیدات آن‌ها یعنی پشم گوسفند باعث شده تا این صنعت رو به نابودی بگذارد.

آن‌ها در اقدامی نمادین گله‌ای گوسفند را هم با خود تا مقابل کاخ ریاست جمهوری آلمان آوردند.

آن‌ها می‌گویند آلمان با صادرات خودرو و ماشین آلات به نیوزیلند و استرالیا مجبور است از آن‌ها پشم و لباس‌های پشمی وارد کند و همین موضوع باعث شده تا قیمت پشم گوسفند آلمان به هر کیلو ۲۰ تا ۴۰ سنت برسد یعنی تقریبا هر گوسفند اگر حدود ۶ کیلو پشم تولید شود قیمت آن حدود یک و نیم یورو می‌شود که همین مبلغ را هم دامدار باید برای چیدن آن صرف کند. بنابراین پشم تولیدی اغلب به عنوان زباله دفن می‌شود.

هر چند پشم گوسفند تولیدی در آلمان کیفیت درجه بالایی ندارد، اما دامداران می‌گویند دولت باید با پرداخت یارانه به آن‌ها از دامداران و چوپانان حمایت کند و این پشم را برای موارد دیگری مثل عایق‌ها یا تولید برخی البسه استفاده کند.

در جهان سالانه بیش از ۵۰ هزار تن پشم گوسفندی تولید می‌شود که سهم آلمان از این تولید هشت هزار تن است که به گفته چوپانان معترض بخش اعظم آن از بین می‌رود.


بیشتر بخوانید: ذبح گوسفندان دم دراز برای تنظیم بازار گوشت + فیلم 


انتهای پیام/
 

تجمع چوپانان در برلین + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار