رهبر انقلاب: به بیگانه نباید امید بست + فیلم

مقام معظم رهبری گفتند: به بیگانه نباید نگاه کرد، به فلان دولت و فلان دولت نباید امید بست، به نشست و برخاست با دیگران نباید اتکال کرد.

رهبر انقلاب: به بیگانه نباید امید بست + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) در بخشی از سخنان خود در درس خارج فقه گفتند: به بیگانه نباید نگاه کرد، به فلان دولت و فلان دولت نباید امید بست، به نشست و برخاست با دیگران نباید اتکال کرد.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: البته این حرف به معنای بستن باب مراوده با دولتهای عالم نیست، ما اهل مراوده و گفت‌وگو و نشست و برخاست هستیم اما نباید کارهای کشور را به نشست و برخاست با دیگران موکول کرد. هر چه می‌توانید از امکانات دنیا استفاده کنید اما علاج در داخل کشور، و حل مشکلات به دست مردم است.

ایشان با اشاره به حرف نو و راه جدیدی که جمهوری اسلامی ایران در دنیا پیش گرفته است، استقبال بیگانگان و عوامل نظام پوسیده سرمایه‌داری غربی از این راه پر افتخار را ناممکن دانستند و افزودند: آنها هر چه بتوانند دشمنی کرده و می‌کنند اما به حول و قوه الهی این کارها به جایی نرسیده و نخواهد رسید و ملت بر دشمنان خود به ویژه آمریکا پیروز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: هشدار رهبر انقلاب درباره تلاش برای از بین بردن نام شهیدان + فیلم 


انتهای پیام/
 

سخنان مقام معظم رهبری در جلسه درس خارج فقه + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار