اسکان بیش از ۴ هزار نفر در ستاد‌های فرهنگیان نهاوند

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نهاوند از اسکان بیش از ۴ هزار و ۹۲۵ نفر در ستاد‌های فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

اسکان بیش از ۴ هزار نفر در ستاد‌های فرهنگیان نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی کولیوند، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نهاوند گفت: از ابتدای شروع تعطیلات تابستانی تا پایان فعالیت مراکز اسکان فرهنگیان، ۴ هزار و ۹۲۵ مسافر در قالب یک هزار و ۱۶۸ خانوار در مدارس نهاوند پذیرش شدند.

او افزود: به منظور ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه امسال دو مرکز شبانه روزی از تیر تجهیز و برای اسکان اختصاص داده شد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه در مراکز اسکان فرهنگیان علاوه بر فرهنگیان سایر میهمانان و مسافران نیز اسکان داده شدند، افزود: بر اساس آمار موجود ۸۸ درصد از پذیرش شدگان یعنی جمعیت ۴ هزار و ۳۶۰ نفر را میهمانان فرهنگی و ۱۲ درصد معادل ۵۶۵ نفر نیز از سایر اقشار جامعه بوده‌اند.

کولیوند از رشد میزان اسکان میهمانان در تابستان امسال خبر داد و گفت: طبق آمار موجود تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد پذیرش شدگان با رشد ۱۰ درصدی مواجه بوده است.

او ادامه داد: در تعطیلات نوروز امسال حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان در مراکز اسکان این شهرستان اسکان یافته و از خدمات ما برخوردار شدند.
انتهای پیام/ب


پذیرش بیش از یک هزار خانوار در مدارس نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار