نیمکت نشینی سید جلال در دربی ۹۰ قطعی شد؟

احتمال دارد کاپیتان نخست تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل استقلال نیمکت نشین باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه، شاگردان کالدرون به پیروزی یک بر صفر رسیدند.

تک گل این بازی را محمد حسین کنعانی زادگان با شوتی زیبا و اشتباه محمد دریس (دروازه بان صنعت نفت آبادان) به ثمر رساند تا نخستین گل خود را در لیگ نوزدهم زده باشد. کنعانی زادگان که در دیدار برابر نفت آبادان شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را برای اولین بار بدست آورد با شوتی از فاصله نزدیک به ۳۰ متری موفق به گلزنی شد.


بیشتر بخوانید: پیکر کودک هشت ساله جان باخته در ورزشگاه آزادی به بیمارستان شماره ۲ منتقل شد/ حضور قاضی کشیک در محل حادثه


کنعانی در این مسابقه جای سید جلال حسینی را گرفت و احتمال دارد با درخشش او مقابل صنعت نفت، کالدرون بازهم از زوج خلیل زاده و کنعانی زادگان استفاده کند. به هرحال سید جلال حسینی سن بالایی دارد و شاید سرمربی آرژانتینی این تصمیم را اتخاذ کند.

کاپیتان نخست پرسپولیس پس از  پایان بازی با صنعت نفت بیان کرد که نیمکت نشینی او ربطی به دربی ندارد و نظر فنی سرمربی این بود که روی نیمکت بنشیند و هرچه او تصمیم بگیرد درست است.  

به هرحال تقابل استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۰، یکشنبه هفته آینده از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و باید دید برنده این دیدار چه تیمی خواهد بود.  

در پایان لازم به ذکر است، حضور شجاع خلیل زاده، محمدنادری و مهدی شیری در دیدار با استقلال قطعی است و باید دید کالدرون از میان حسینی و کنعانی زادگان چه بازیکنی را انتخاب خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: با روحیه خوب به استقبال دربی می‌رویم/ مخالفتی با قانون ۹۰ به ۱۰ نداریم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار