مدیر شبکه بهداشت خرمشهر:

انجام ۶۰۰ ماموریت بدست فوریت های پزشکی خرمشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: میانگین ماموریت های مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر ۶۰۰ ماموریت در هر ماه است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عماد شرفی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر  سه شنبه گفت: مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر  با سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و ۶ مرکز جاده ای و ۵۵ نیرو تکنسین به صورت میانگین ۶۰۰ ماموریت در طول ماه انجام می دهد.

او در ادامه از تحویل یک دستگاه آمبولانس به این مرکز در سالروز تاسیس اورژانس ۱۱۵ خبر داد و افزود: امروز و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ در کشور، یک دستگاه آمبولانس به فوریت های پزشکی خرمشهر تحویل شد.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر ادامه داد:  این آمبولانس با هزینه معادل ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت تهیه و تحویل خرمشهر شد.

شرفی در ادامه بر آمادگی فوریت های پزشکی خرمشهر برای موسم اربعین تاکید کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به اربعین تیم فوریت های پزشکی خرمشهر آماده خدمات رسانی به زائران حسینی است و از ۱۵ مهر ماه به صورت ویژه در مرز شلمچه مستقر خواهد شد.

او در پایان بر اهمیت نقش تکنسین های فوریت پزشکی افزود: امداد رسانی به بیماران و مصدومان در کوتاه ترین زمان ماموریتی است که با وجود حساسیت های بسیار، نقشی بسیار موثر در کاهش مرگ و میرها و ارتقاء سطح سلامت جامعه دارد و می طلبد نگاه ویژه ای به این قشر زحمت کش شود.

انتهای پیام/ د

ماموریت های مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.