گواهینامه پایه ۲ برای رانندگان سرویس مدارس الزامی است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به شرایط، ضوابط و مقررات مربوط به سرویس مدارس، گفت: دارا بودن گواهینامه پایه ۲ برای رانندگان سرویس مدارس الزامی است.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به برخی شرایط و ضوابط مربوط به سرویس مدارس، گفت: اولین موضوع در این خصوص دارا بودن خودروی سالم با عمر کمتر از ۵ سال و داشتن گواهینامه پایه ۲ برای رانندگان سرویس مدارس برابر بند یک ماده ۲ آیین نامه اجرایی سرویس مدارس مصوب سال ۸۷ است.

او افزود: تاکنون بیش از ۹ هزار نفر در سایت و سامانه سرویس مدارس ثبت نام کرده اند که این موضوع از طریق شهرداری‌ها و با معرفی پیمانکاران در این حوزه در دست اقدام است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  مازندران، گفت: در خصوص تعیین کرایه سرویس مدارس نیز در شورای شهر تصویب و ابلاغ شد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به اینکه پارسال ۴ فقره حادثه رانندگی سرویس مدارس در استان به ثبت رسیده، افزود: این تعداد تصادف مربوط به سرویس مدارس غیرمجاز بوده است.

سرهنگ باقری به خانواده‌ها و والدین دانش آموزان توصیه کرد: برای انتخاب سرویس مدارس از طریق مدیران مدرسه اقدام کنند و از استفاده سرویس مدارس غیر مجاز جدا خودداری کنند.
انتهای پیام/س

شرایط، و مقررات مربوط به سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار