پایش ناوگان دانش آموزی مدارس مازندران

سامانه اینترنتی پایش ناوگان دانش آموزی مدارس مازندران راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش ‌و پرورش مازندران گفت: سامانه پایش ناوگان دانش آموزی در راستای تحقق حقوق شهروندی، توجه بیشتر به آینده‌ سازان این مرز و بوم، افزایش و بهبود کیفیت خدمات و افزایش امنیت و ایمنی دانش آموزان به همراه خدمات مطلوب‌ تر برای ایجاد حس آسودگی خاطر نسبی والدین راه اندازی شد.

وی افزود: در این سامانه اینترنتی تلاش شده علاوه بر تأکید کیفیت در حوزه سرویس هوشمند مدارس، نگاهی ویژه به این نوع از حمل و نقل درون شهری شود تا بخشی از نابسامانی‌ های موجود در حوزه خدمات سرویس مدارس را کاهش دهد.

نیکزاد گفت: به طور حتم با ایجاد وحدت رویه در فرایند اجرایی این بخش از حمل و نقل درون شهری با همکاری و پشتیبانی وزارت کشور، آموزش وپرورش، پلیس راهور و شهرداری ها چشم انداز درخشانی را در پیش رو خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش مازندران افزود: براساس ماده ۵ دستورالعمل اجرایی آیین نامه حمل ونقل دانش آموزی، سامانه پایش ناوگان دانش آموزی برای سال تحصیلی آینده در تمامی مدارس استان اجرایی و عملیاتی می ‌شود.

وی با بیان اینکه اولیا، مدیران مدارس، راننده، و پیمانکاران سرویس مدارس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند، افزود: مدیران مدارس موظف هستند برای آن دسته از اولیایی که در سامانه سپند ثبت نام کرده اند، از طریق پیمانکاران تأیید صلاحیت شده از سوی ادارات آموزش و پرورش شهرستان و منطقه، سرویس مدارس تهیه کنند.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش مازندران با بیان اینکه ارائه هرگونه سرویس مدارس خارج از سامانه سپند از سوی مدیران مدارس غیر قانونی است، گفت: ثبت نام در این سامانه از طریق نشانی اینترنتی irtusepand.ir امکان پذیر است که از ابتدای شهریور ماه آغاز شده و تا اول مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ م

راه اندازی سامانه اینترنتی پایش ناوگان دانش آموزی مدارس مازندران

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.