توزیع ۴۰۰ هزار پاکت عاطفه‌ها در بین دانش آموزان مازندرانی /برگزاری جشن عاطفه‌ها در مازندران از ۱۵ شهریور

۴۰۰ هزار پاکت عاطفه‌ها یازدهم مهر ماه، زنگ مهر عاطفه‌ها در مدارس مازندران توزیع می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ناصر اسکندری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه ۴۰۰ هزار پاکت مهر بین دانش اموزان توزیع می‌شود، گفت: دریازدهم مهر ماه امسال زنگ مهر عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد.

وی افزود: قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، بازگشایی مدارس و با توجه به در پیش بودن جشن عاطفه‌ها به منظور ترویج فرهنگ نوعدوستی و انفاق و کمک به دانش آموزان نیازمند «کمپین کیف مهربانی» در جشن عاطفه‌ها مانند سال گذشته در استان اجرا می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت حداقل مبلغ ۷۵ هزار تومان به صورت نقدی و یا تهیه یک سرویس کامل از کیف و لوازم التحریر دانش آموزان نسبت به کمک به نیازمندان اقدام کنند.

اسکندری افزود: مازندرانی‌های نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت # ۰۱۱ *۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه با واردکردن مبلغ موردنظر واریز و در کمک به دانش آموزان نیازمند مشارکت کنند.

وی گفت: مردم استان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را نیز به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها اهدا کنند تا این کمک‌ها در سریعترین زمان ممکن و قبل از بازگشایی مدارس به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

اسکندری با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در روز پنجشنبه پانزدهم شهریور در ۷۰ پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهر‌ها و روز جمعه شانزدهم‏ شهریور در میعادگاه‌های نماز جمعه با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم برگزار می‌شود، افزود: در اجرای جشن عاطفه‌ها صدا و سیمای مرکز مازندران، آموزش و پرورش استان و سازمان دانش آموزی با کمیته امداد همکاری دارند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران به توزیع ۵۰ سبد غذایی بین نیازمندان ساروی اشاره کرد و گفت: سومین مرحله توزیع سبد‌های غذایی بین نیازمندان ساروی با مشارکت مادران و همسران شهدای مدافع حرم و جانبازان اجرا شد.

وی افزود: دراین طرح خداپسندانه تعدادی از بانوان عضو خانواده شهدا و همسران جانبازان دفاع مقدس با جمع آوری و اهدای کمک‌های نقدی خود اقدام به تهیه بسته‌های غذایی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان کرده و بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

وی گفت: این طرح هر ۳ ماه انجام می‌شود و به مناسبت عید سعید غدیر و ولایت مولای متقیان امیرالمومنین علیه السلام، تعداد ۵۰ سبد غذایی به ارزش ۱۲۵ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان ساری توزیع شد.
انتهای پیام/آ 

برگزاری جشن عاطفه ها در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار