۱۱ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ثبت ۱۱ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد خبر داد.

۱۱ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده استحسن عزیزی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  از ثبت ۱۱ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد خبر داد و گفت: برای همه دستگاه های اجرایی که در سند اشتغال برای آن ها برنامه ریزی شده و تعهداتی منظور شده گذر واژه  اختصاص یافته است  و مکلف  هستند به محض اینکه فرصت شغلی ایجاد می شود براساس قوانین پیش بینی شده اطلاعات  اشتغال ایجاد شده را وارد کنند.

او گفت: بر اساس سند اشتغال باید تا پایان سال ۵۹ هزار و ۶۶۸ فرصت شغلی ناخالص ایجاد کنیم که برای ۶۶ ماهه نخست سال حدود ۳۰ هزار شغل باید ایجاد شود و تا ان چه تاکنون دستگاه‌های اجرایی وارد سامانه رصد کردند ۱۱ هزار و ۷۷۰ شغل است که  نزدیک به بیست دردصد از تحقق برنامه عقب هستیم.

عزیزی بیان کرد: شهرستان سنقر و کلیایی ۲ هزار و ۶۷۷ فرصت شغلی باید ایجاد کند و هزار و ۹۰ فرصت شغلی را وارد سامانه کرده است و معادل ۴۱ درصد تحقق تعهدکه نسبت به برنامه در جایگاه نخست ایجاد اشتغال است.

او بیان کرد: شهر کرمانشاه نیز  ۴ هزار و ۹۳۰ فرصت شغلی ایجاد شده  در سامانه رصد بیشترین عملکرد را داشته است.

 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: امیدواریم در هفته باقی مانده تا پایان نیمه نخست سال همه دستگاه‌های اجرایی اهتمام داشته باشند برای ثبت فرصت‌های اشتغالی ایجاد کردند.

 


انتهای  پیام/ز



ثبت ۱۱ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار