اجرای رزمایش جهادگران عاشورایی در زرندیه

با اعزام گروه‌های جهادی رزمایش جهادگران عاشورایی در زرندیه برگزار شد.

اجرای رزمایش جهادگران عاشورایی در زرندیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اعزام گروه‌های جهادی بسیج زرندیه به مناطق آسب دیده از سیل وباران ماه فروردین ماه در قالب رزمایش جهادگران عاشورایی در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره اعزام گروه جهادی به مناطق آسیب دیده از باران و سیل ماه فروردین ماه امسال در شهرستان زرندیه برای ارئه خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی برگزار می‌شود.

سرهنگ روح افزا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران و اصحاب با وفایش افزود: با اعزام دوازدهمین گروه جهادی در رزمایش جهادگران عاشورائی شهرستان زرندیه به نقاط هدف برای ارئه خدمات امیدواریم انشا الله بتونیم خدمت رسان قابلی برای مردم شریفمون در این شهرستان باشیم.

اردوی جهادی جبهه منتظران خورشید هم در روستا‌های ۱۴ محله عشایری بخش مرکزی شهرستان زرندیه مدت حدود ۴ سال است در قالب کمیته‌های ورزشی فرهنگی، هنری، آموزشی و اشتغال و کار آفرینی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام / ج

با اعزام گروه‌های جهادی رزمایش جهادگران عاشورایی در زرندیه برگزار شد

برچسب ها: بسیج ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.