۶۰۰ مدرسه خراسان شمالی میزبان جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال در استان ۶۰۰ مدرسه برخوردار، میزبان جشن عاطفه‌ها می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه مرحله دوم جشن سراسر عاطفه‌ها با رویکرد تأمین نیاز‌های دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند برگزار می‌شود، گفت: مرحله دوم این جشن در ۱۰ مهرماه هم‌زمان با سراسر کشور برپا می‌شود.

الهی راد با تأکید بر اینکه پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در ۶۰۰ مدرسه برخوردار استان برگزار می‌شود، افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا می‌شود و در مدارس برخوردار نیز این کمک‌ها به سایر آموزشگاه‌های روستایی و یا حاشیه شهر‌ها منتقل می‌شوند.

او اظهار کرد: برای مشارکت دانش آموزان در این جشن بیش از ۷۵ هزار پاکت بین مدارس استان توزیع می‌شود که این پاکت‌ها در روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه جمع‌آوری و کمک‌های اهدایی بین محرومان توزیع می‌شود.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از پنج هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و هزار و دانشجو از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، افزود: ۸۵ مرکز نیکوکاری مستقر در سطح دهستان‌های استان پذیرای کمک‌های خیران هستند.

الهی راد اعتماد مردمی به کمیته امداد را سرمایه‌ای ارزشمند برای این نهاد دانست، گفت: در سایه این اعتماد است که مردم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل کمیته امداد می‌دهند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/ ر

۶۰۰ مدرسه خراسان شمالی میزبان جشن عاطفه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.