مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به مشکلات مالی دولت، تاکنون خبری مبنی بر ارائه شیر در مدارس اعلام نشده است.

محسن ژیان پور مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   با توجه به نزدیکی به ایام بازگشایی مدارس گفت: همانطور که سال گذشته در مدارس شیر توزیع نشد و با توجه به مشکلات مالی دولت، سال جاری نیز شیر بین دانش آموزان توزیع نخواهد شد.

او ادامه داد: در حال حاضر ثبت نام‌ها به اتمام رسیده و مدارس دولتی دانش آموزان در محدوده را ثبت نام کرده اند، اما افرادی که اقدام به ثبت نام در خارج از محدوده نمودند به مشکل برخوردند و در برخی موارد با پرداخت مبالغی به مدرسه در محدوده خارج از محل سکونت ثبت نام کرده اند.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شهروندان برای ثبت نام در مدارس غیر انتفاعی با مراجعه به سامانه mosharekatha.ir با درج ناحیه و نام مدرسه غیر انتفاعی مذکور از فوق برنامه و میزان شهریه مصوب مدارس غیر انتفاعی مطلع شوند که این شهریه‌های مصوب زیر نظر اداره مشارکت‌های اداره کل آموزش و پرورش می‌باشد.

ژیان پور تاکید کرد: مدارس دولتی حق دریافت هیچگونه وجه به اجبار را ندارند و این امر تخلف محسوب می‌شود، اما لازم به ذکر است که برخی خانواده‌ها مایل به همکاری با مدارس هستند به طوری که به صورت خودجوش به مدارس کمک می‌نمایند.

او ادامه داد: فروش لوازم التحریر و کتب کمک درسی در مدارس به دانش آموزان تخلف محسوب می‌شود و درصورت مشاهده یا گزارش با آن‌ها برخورد خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس تدارک دیده اند گفت: در نظر داریم مورخ ۳۱ شهریور زنگ استانی شکوفه‌ها در دبستان دخترانه حسین امین ۱ واقع در خیابان هشت بهشت غربی، نبش اتوبان آقابابایی و همچنین یکم مهرماه زنگ بازگشایی در دبیرستان دخترانه شهید شالباف واقع در خیابان بعثت، خیابان فلاطوری شرقی، بعد ازچهار راه آل بویه به صدا درآید.

برنامه زنگ شکوفه‌ها از شبکه اصفهان بصورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ی
 


فروش لوازم التحریر در مدارس تخلف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.