رئیس کل دادگستری استان قزوین:

اجرای نادرست اصل ۴۴ عامل مهم مشکل واحد‌های تولیدی

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اجرای نادرست اصل ۴۴ قانون اساسی درباره خصوصی سازی ها، موجب بروز برخی مشکلات در واحد‌های تولیدی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی استان گفت: اجرای نادرست و ناعادلانه اصل ۴۴ قانون اساسی درباره خصوصی سازی ها، موجب بروز برخی مشکلات در واحد‌های تولیدی از جمله نساجی شده است به نحوی که کارگران برخی از این شرکت‌ها چندین سال حقوق و مزایا مطالبه دارند.

حجت الاسلام قدرتی افزود: عدالت، امنیت و رفاه سه نیاز اساسی جامعه برای رشد و تکامل است و در سایه این سه محور، جوامع به توسعه دست پیدا می‌کنند.

او اضافه کرد: تحقق رفاه در گرو تحقق امنیت و بسط عدالت است و در جامعه‌ای که امنیت و عدالت نباشد اشتغال، صنعت و رفاه هم شکل نمی‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: مردم باید به عنوان بزرگترین مدافعان نظام، امنیت و عدالت را در جامعه احساس کنند و وظیفه همه ماست که برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران هم در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به همان اندازه که اقتدار دارند باید مراقب باشند تا حق کسی را ضایع نکنند.

حجت الاسلام فراتی تاکید کرد: بازرسی در نیرو‌های مسلح اگر با دقت صورت گیرد زمینه کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

در این مراسم ضمن تکریم جعفر خوشه چین ملکی، فرشید ابراهیم نژاد به عنوان دادستان نظامی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اجرای نادرست اصل ۴۴ قانون اساسی موجب بروز برخی مشکلات در واحد‌های تولیدی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار