آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

مدیریت اپراتور‌ها را نمی‌توان به هر فردی واگذار کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اپراتور‌ها بخشی از زیرساخت‌های حیاتی کشور محسوب می‌شوند، به همین دلیل نمی‌توان مسئولیت و مدیریت آن را به هر فردی واگذار کرد.

مدیریت اپراتور‌ها را نمی‌توان به هر فردی واگذار کردبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به موضوع ارزش افزوده گفت: بحث ارزش افزوده بسیار شفاف است، اما ساماندهی مصوبات آن اجرا نمی‌شود و لازم است که برای این موضوع یک تصمیم مناسبی گرفته شود، از سوی مردم هم شکایت‌هایی وجود دارد که نیازمند تصمیم گیری است.


بیشتر بخوانید: وزیر دفاع نقش ایران در حمله به آرامکو عربستان را رد کرد


او افزود: اپراتور‌ها بخشی از زیرساخت‌های حیاتی کشور محسوب می‌شوند، به همین دلیل نمی‌توان مسئولیت و مدیریت آن را به هر فردی واگذار کرد برای مثال برای مشخص کردن مدیر عامل بانک هم صلاحیت لازم است که توسط بانک مرکزی بررسی می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: کمیسیون تنظیم مقررات فقط به وزارت ارتباطات مربوط نمی‌شود، همچنین وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بودجه، سه عضو صاحب‌نظر بخش خصوصی، ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت اطلاعات عضو کمیسیون تنظیم مقررات هستند.

جهرمی گفت: خدمات مربوط به اپراتور‌ها مربوط به مدیران آن مجموعه هم است و ما نمی‌توانیم در انتخاب آن دخالتی کنیم، زیرا حق سهامدار است، اما اینکه فرد از صلاحیت فنی برخوردار باشد، جزء مسائل مهمی است و پیگیر هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار