آذری‌جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

خودکفایی دولت در زمینه توسعه شبکه ثابت کشور به ۷۰ درصد رسید

وزیر ارتباطات گفت: میزان خودکفایی دولت در زمینه توسعه شبکه ثابت کشور به ۷۰ درصد رسیده و این امر با همکاری تولیدکنندگان مخابرات انجام شده است.

خودکفایی دولت در زمینه توسعه شبکه ثابت کشور به ۷۰ درصد رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری‌جهرمی،  وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: در موضوع رونق تولید ما در این ۲ سال اخیر دو برنامه ویژه با سندیکای تولیدکنندگان مخابرات داشته‌ایم که یک واحد صنفی بسیار فعال، متصل به دانشگاه و دلسوز است و ما در یک برنامه مشترک با آنان به تولید ۴۱ محصول استراتژیک رسیدیم.

آذری‌جهرمی بیان کرد: میزان خودکفایی دولت در زمینه توسعه شبکه ثابت کشور به ۷۰ درصد رسیده که این با همکاری همین شرکت‌ها انجام شده است.


بیشتر بخوانید: تأمین کسری قطعات خودرو منجر به کاهش قیمت شده است


وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات تصریح کرد: نظارت بر استاندارد و تقویت کیفیت را به خوبی پیگیری کرده‌ایم و امسال آن ۴۰ محصول استراتریک به بازار رسید و در حال فروش آن هستند.

آذری‌جهرمی گفت: امسال هم این واحد صنفی ۵۲ محصول داشته که بخش عمده‌ای از آن آماده شده و من نمره ۲۰ را به تولیدکنندگان داخلی می‌دهم و گمان می‌کنم با توجه به شرایط تحریم‌ها فضای خوبی برای اپراتور‌هایی که از این تولیدات استفاده می‌کنند، فراهم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار