مسئولان چهارمحال و بختیاری اعتبار طرح‌های مصوب را پیش‌بینی کنند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برای بودجه امسال اعتبار طرح‌های مصوب را پیش‌بینی کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طهمورث الیاسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در سفر اخیر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از برخی طرح‌های نیمه‌تمام این استان مانند راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد تا بهار ۱۴۰۰ تامین شود.

او افزود: توسعه باغات در زمین‌های شیب‌دار، تجهیز زمین‌های کشاورزی به شبکه آبیاری نوین، کشت گیاهان دارویی و دیم از مهمترین طرح‌های مصوب سفر اخیر دکتر نوبخت به چهارمحال و بختیاری است.

الیاسی تصریح کرد: پیگیری برای رفع مشکلات پتروشیمی لردگان، فولاد سفیددشت و نساجی حجاب شهرکرد و تامین ۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای توسعه فولاد و پتروشیمی و تکمیل ۲ هزار طرح صنعتی نیمه‌تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر مصوبات این سفر بود که در دست اقدام است.

او یادآور شد: تکمیل قطعات سوم و چهارم راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد، حفر تونل یک‌هزار و ۶۰۰ متری و احداث جاده‌های گورمیزه در راه ارتباطی اردل به دوپلان، بهره‌برداری از کمربندی شمال شهرکرد تا پایان آبان امسال، اختصاص اعتبار برای حفر تونل‌های چری و هونی در جاده چهارمحال و بختیاری به خوزستان، چهار خطه شدن جاده شهرکرد، شلمزار به خوزستان در قطعه شهرکرد به شمس‌آباد، تکمیل جاده شهرکرد، ناغان به ایذه، و ارتقای جاده ارمند به جوزستان از مصوبات سفر نوبخت به استان بوده که اجرای آن در دست پیگری است.

الیاسی اظهار داشت: تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار امسال طرح انتقال آب بن به بروجن و پیگیری برای تامین نیاز یک‌هزار میلیارد ریالی این طرح و همچنین توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری از دیگر مصوبات سفر نوبخت به استان بوده که نشست‌هایی برای تسریع در اجرای آن گرفته شد.

انتهای پیام/خ

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار