برخورداری منطقه آزاد اروند از ظرفیت بالایی در حوزه رسانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروندگفت: آبادان و خرمشهر در حوزه رسانه از دیرباز پیشرو بوده و هم اکنون نیز از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با نزدیک شدن به ایام اولین جشنواره مطبوعات اروند، با اشاره به این نکته که آبادان و خرمشهر در حوزه رسانه از ظرفیت بالایی برخوردار هستند، گفت: برگزاری جشنواره‌ی مطبوعات یک ضرورت است که می تواند قابلیت‌های افراد و رسانه‌ها را به‌نمایش بگذارد‌.

او با بیان این‌که جشنواره‌ی مطبوعات بی شک می تواند برای ارائه‌ی آثار با کیفیت بین خبرنگاران انگیزه و رقابت سالم ایجاد کند، ادامه داد: رسالت این جشنواره باید مقدمه‌ای برای کیفی‌سازی آثار در رسانه‌های منطقه باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروندگفت: با توجه به این مهم که در شرایط کنونی و با تزریق هجم عظیمی از خوراک اطلاعاتی غلط؛ عموما هم از طریق فضاهای مجازی؛ حضور رسانه هایی که بتوانند افکارعمومی را به سمت واقعیت ها هدایت کنند، بیش از پیش حائز اهمیت است.

همایون قنواتی افزود: اولین جشنواره مطبوعات اروند برای اینکه بتواند جایگاه مناسب خود را در میان دیگر جشنواره های مشابه به دست آورد، باید با کیفیت بالایی برگزار شود.

او گفت: برگزاری اولین جشنواره اروند در کنار تأسیس خانه مطبوعات، دو گام مهم در عرصه پیشرفت رسانه های منطقه در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/ د

منطقه آزاد اروند پیشرو در عرصه رسانه

برچسب ها: جشنواره ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.