فعالیت ۳۰ هیئت ورزشی در هرسین

فرماندار شهرستان هرسین گفت : با توجه به فعالیت ۳۰ هیئت ورزشی استعداد‌های بسیار خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان هرسین وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین به تاثیر گذاری مقوله ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی از هیئت‌های ورزشی خواست با برنامه ریزی‌های خلاقانه فضای نشاط را در شهرستان هرسین تقویت کنند.

او گفت : از سال ۱۳۹۵ تا سالجاری ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به منظور تجهیز و مرمت سالن‌ها و توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان اختصاص یافته است.

شاه آبادی افزود: در حوزه شهری شهرستان هرسین ۶۸ هزار متر مربع زیر بنا و فضای ورزشی وجود دارد.

فرماندار هرسین گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و تاکیدات استاندار محترم مقرر گردیده مکان‌هایی به منظور استفاده ورزشی در مناطق روستایی شهرستان هرسین پس از معرفی از طریق فرمانداری توسط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تجهیز شوند.

فرماندار هرسین افزود: برای برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس در شهرستان هرسین از سوی اداره کل ورزش و جوانان موافقت‌های لازم صورت گرفته است و در این راستا نیازمند امکانات و تجهیزات مناسبی هستیم.

امیر شاه آبادی گفت: مجموعه ورزشی شهر هرسین از لحاظ جایگاه تماشاچیان، زمین چمن، سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات وضعیت مناسبی ندارد.

شاه آبادی افزود: به منظور ساخت زورخانه داخل مجموعه ورزشی ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است و با توجه به قول مساعد مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان کرمانشاه تا پایان سالجاری به اتمام خواهد رسید.

شاه آبادی افزود: هیئت‌های ورزشی انتظار زیادی ندارند و وجود امکانات و تجهیزات مناسب باعث ایجاد روحیه در بین ورزشکاران میشود.

 حسن سلیمانی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه ورزشی متناسب با جمعیت در شهرستان هرسین از متوسط استانی بالاتر است و در بخش ورزش این شهرستان نیروی انسانی و فضای کافی وجود دارد.

 سلیمانی گفت: باید در واگذاری سالن‌های ورزشی اعمال نظارتی بیشتری شود و سالن‌ها به هیئت‌های ورزشی واگذار شود.

سلیمانی افزود: فرهنگ اسلامی در ورزش می‌بایست مد نظر قرار گیرد و الگوی ورزشی در نظام اسلامی جسم سالم و اخلاق سالم است.

نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال و رفتار قهرمانان ورزشی باید بر سایر قابلیت‌های آنان اولا باشد.

 سلیمانی گفت: هزینه کردن در ورزش سرمایه‌گذاری است و اگر در ورزش سرمایه‌گذاری نکنیم باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هزینه کنیم.

سلیمانی افزود: در شهرستان هرسین باید بر اساس یک هدف غایی و قابلیت‌های نیروی انسانی و شایستگی‌هایی که جوانان در رشته‌های مختلف ورزشی از خود نشان داده اند قهرمان پروری مورد توجه و لحاظ قرار گیرد.

حسن سلیمانی افزود: در رابطه با تامین مالی در غالب قوانین بودجه‌ای تلاش شده به قدر وسع و متناسب با آنچه که در اختیار داریم بخش ورزش خوب دیده شود و اعتبارات ورزشی در مجلس و کمیسیون‌های مربوطه افزوده میشود، ولی سهم‌های استانی کفایت نمیکند و باید از سهم اعتبارات ملی به استان‌ها تخصیص داده شود.

سلیمانی گفت: برگزاری مسابقات مختلف استانی و بین المللی در شهرستان هرسین نشان دهنده قابلیت‌های این شهرستان با در نظر گرفتن تخصیص امکانات ویژه به این شهرستان است.

نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تحریم‌های گسترده و فشار برای انشقاق و تفرقه باید سیمای جمهوری اسلامی را آنچنان که هست برازنده و توانا نشان دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

تاثیر گذاری مقوله ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.