۱۰ مهرماه؛

جشن عاطفه‌ها در مدارس اهواز برگزار می‌شود

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس این ناحیه همزمان با سراسر کشور در ۱۰ مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه مشترک با کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت برگزاری جشن عاطفه‎ها، گفت: این جشن از حیث انتقال فرهنگ نوع‎دوستی به آیندگان در جامعه‎ای که ادبیات آن کرامت انسانی است، حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها در روز ۱۰ مهرماه برگزار می‌گردد، افزود: این جشن در همه مدارس ناحیه یک اهواز برگزار خواهد شد تا دانش آموزان و اولیاء در امر نیکوکاری سهیم باشند.

نیسی گمراوی با تاکید بر اینکه کمک‌های جمع آوری شده با نظارت کمیته امداد برای دانش آموزان بی بضاعت و خانواده‌های مناطق محروم مصرف خواهد شد، تصریح کرد: مرحله اول این جشن ملی در سطح پایگاه‌های اصلی سطح شهر و در میعادگاه‌های نماز جمعه با هدف تامین نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید برگزار شده است.

این مقام مسئول با تقدیر از حضور همه جانبه دانش آموزان، اولیاء و معلمان در این اقدام خیرخواهانه اظهار داشت: آموزش کمک به همنوع و لزوم دستگیری از نیازمند به دانش آموزان یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام، احسان، نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است، بیان کرد: این توفیقی است از جانب خداوند متعال که تنها نصیب بندگان خوب و برگزیده او می‌شود.

براساس این گزارش، آیین نمادین و منطقه‌ای جشن عاطفه‌ها در دبستان فضیلت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار