اجلاسیه شهدای ارتش کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

اجلاسیه شهدای ارتش در استان مرکزی زیر مجموعه کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس در اراک برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اجلاسیه امیران و هزار و ۴۰۰ شهید(نیروی زمینی، هوایی و دریایی) ارتش در استان مرکزی  از سری اجلاسیه‌های فرعی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی در اراک با حضور دریادار سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی برگزارشد.

اجلاسیه شهدای ارتش کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد و آزاده‌ای که بالاترین سابقه آزادگی دارد و دیدار با خانواده شهدای شاخص ارتش، رو نمایی از طرح تصویر حضرت امام (ره) با اسامی یک هزار و ۴۰۰ شهید ارتش استان مرکزی، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌ها و تجهیزات ارتش و رونمایی از تمبر اجلاسیه از جمله برنامه‌های این اجلاسیه بود.

دیروز هم اجلاس بانوان به عنوان نهمین اجلاسیه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با حضور دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و مهمانان بین المللی از ۳۰ ملیت از ۵ قاره در استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.

از ۱۴ اجلاسیه مصوب در ستاد کنگره تاکنون ۹ اجلاسیه شامل اجلاس سنگرسازان بی سنگر، اجلاس کارگری، اجلاس مدافعان‌حرم، اجلاس شهدای روحانی و طلاب، اجلاس فرهنگیان و دانش آموزان و شهدای دانش آموز، اجلاس شهدای گمنام، اجلاس پیشکسوتان و فرماندهان ارشد و اجلاس شهدای ورزشکار و اجلاسیه بانوان برگزار شده است

تا ۱۱ مهر که اجلاسیه اصلی کنگره با عنوان اجلاسیه حضرت امام راحل برگزار می‌شود باید اجلاسیه دانشگاهیان و شهدای دانشگاه، مهندسان، امر به معروف و سیره شهدا در استان مرکزی برگزار شود.

کار‌های میدانی و اجرایی کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از حدود ۵ سال پیش شروع شد و همچنان ادامه دارد و بعد از پایان اجلاس نهایی و اصلی هم ادامه خواهد یافت.

اجلاسیه نهایی کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، یازدهم مهرماه با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج 

  اجلاسیه امیران و هزار و ۴۰۰ شهید  ارتش در استان مرکزی 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.