وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای مناطق زلزله زده در نظر گرفته شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیدگی به مشکلات استان کرمانشاه وایجاد اشتغال پایدار وفراگیر در این استان را از اولویت‌های کاری دولت دانست.

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای مناطق زلزله زده در نظر گرفته شده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شریعتمداری صبح امروز در بدو ورود به کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دوران دفاع مقدس از مناطق مهم کشوردر دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب بوده است، گفت: علاوه بر مسائل اشتغال و بیکاری این استان در سال‌های اخیر دچار بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله شده که از هر جهت دولت و همه قوا رسیدگی به مسائل و مشکلات استان را از اولویت‌های خود دانسته و تلاش خواهد کرد تا آلام مردم به حداقل برسد.
او افزود: در استان کرمانشاه منابع خوبی برای اشتغال فراگیر، اشتغال پایدار روستایی، استفاده از صنایع مناسب برای طرح‌های کارورزی، کار در محل واقعی کار و آموزش در محیط واقعی کار طی سال‌های گذشته و امسال پیش بینی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در بخش اشتغال روستایی علاوه بر سهمیه استان، برای مناطق زلزله زده هم ۶ هزار میلیارد ریال منابع جداگانه در نظر گرفته شده است تا آرامش خاطری برای مردم این مناطق ایجاد شود.

انتهای  پیام/ز


سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.