آغاز طرح حرم تا حرم مرزبانی خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در طی مراسمی پرچم متبرک حرم مطهر رضوی را تحویل گرفت.

سروان  مجتبی بیهقی  معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در تشریح این خبر گفت: در آستانه هفته نیروی انتظامی در راستای برگزاری طرح حرم تا حرم (مشهد تا کربلا) سردار ماشاالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در صحن انقلاب حرم مطهر رضوی و در نزدیکی پنجره فولاد طی مراسمی پرچم متبرک حرم مطهر آقا علی ابن موسی الرضا (ع) را تحویل گرفت.
 
آغاز طرح حرم تا حرم مرزبانی خراسان رضوی

او تصریح کرد: این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین "ادیانی" رئیس عقیدتی سیاسی ناجا و جمعی از کارکنان مرزبانی استان خراسان رضوی و انجام مداحی برگزار و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی توسط خدام بارگاه امام هشتم (ع) تحویل فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی شد تا با تحویل این پرچم متبرک به نمایندگان استان‌های مرزی، طرح حرم تا حرم به مرحله اجرا گذاشته شود.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در تشریح این طرح گفت: طرح حرم تا حرم (مشهد تا کربلا) با محوریت متبرک کردن پاسگاه‌های مرزی با پرچم حرم مطهر رضوی برگزار شده و در این طرح پرچم حرم امام رضا (ع) استان به استان به تمام استان‌های مرزی منتقل می‌شود و مرزبانان ایران اسلامی در نقاط صفر مرزی این پرچم را زیارت می‌کنند.
 
آغاز طرح حرم تا حرم مرزبانی خراسان رضوی

سردار جان نثار افزود: پس از آن با هماهنگی‌های انجام شده با مرزبانی جمهوری اسلامی عراق پرچم برای متبرک شدن به حرم امام حسین (ع) منتقل می‌شود. در شهر مقدس کربلا پرچم حرم مطهر رضوی پس از متبرک شدن به همراه پرچم حرم امام حسین (ع) به مرز‌های ایران منتقل و تحویل مرزبانی جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: در نهایت این دو پرچم طی مراسمی باشکوه به بارگاه مطهر امام رضا (ع) منتقل شده و در موزه رضوی نگه‌داری خواهد شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

تحویل پرچم آستان قدس رضوی به فرمانده مرزبانی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.