مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

۲ هزار خودرو سرویس مدارس دانش آموزان اردبیلی را جابجا می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۲ هزار خودرو سرویس مدارس دانش آموزان اردبیل را جابجا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۲ هزار خوردو مسئولیت نقل و انتقال دانش آموزان به مدارس استان اردبیل را بر عهده خواهند داشت.

او با بیان اینکه ۲۰ هزار دانش آموز از سرویس مدارس استفاده خواهند کرد، گفت: تشکیل تیم‌های نظارتی در اولویت قرار گیرد تا مشکلات احتمالی احصا و در جهت رفع آن اقدام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه آرم سرویس مدارس بعنوان شناسنامه تلقی می‌شود، خواستار توزیع سریع آرم سرویس مدارس در هفته اول مهرماه شد.

ناصری با بیان اینکه فضا‌هایی که دانش آموزان در آن‌ها حضور دارند، بایستی یک فضای فرهنگی باشد، گفت: سرویس‌های مدارس نیز از این امر مستثنی نیستند و باید نکات اخلاقی و فرهنگی در آن‌ها رعایت شود.

او اظهار داشت: سرویس مدارس در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد که با مشارکت دستگاه‌های ذیربط تلاش کرده ایم تا از نگرانی‌های والدین در این خصوص بکاهیم.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: از ۷ اسفند تاکنون ۴ جلسه کارگروه ماده ۱۸ برگزار شده است که در این جلسات تمامی موضوعات در این خصوص مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

داور صابر در ادامه با اشاره به بخشنامه پایش سامانه سپند (سرویس مدارس) اظهار داشت: کد کاربری و کلمه عبور برای تمامی مناطق و نواحی تهیه شده و ثبت نام در مدارس آغاز شده است.

او همچنین از برگزاری آیین رونمایی از آرم مدارس و مانور نمادین سرویس مدارس روز ۳۱ شهریور در مجموعه رفاهی و آموزشی خانه معلم اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ح

جابجایی ۲۰ هزار دانش آموز اردبیلی توسط سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.