صدور ۸۲ رای به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل در استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از صدور ۸۲ رای در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ راهداری استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری به ۸۶ تخلف مطرح شده در حوزه‌های ایمنی و ترافیک، مسافر و کالا رسیدگی و ۸۲ رای نیز صادر شده است.

او با بیان اینکه از این میزان رای ۶۳ مورد مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۹ رای نیز متعلق به کمیسیون ماده ۱۲ است، عدم پرداخت کرایه رانندگان، عدم اخذ بارنامه، عدم رعایت ضوابط ایمنی، شکایات حوزه حمل و نقل مسافر و اضافه تناژ را ازعمده تخلفات رسیدگی شده در این کمیسیون‌ها دانست.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۲ آیین نامه حمل بار و مسافر مصوب ۱۳۷۸، رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل جاده‌ای در خصوص عدم رعایت مفاد و شرایط آیین نامه در کمیسیون ماده ۱۲ و هم چنین به استناد تبصره ماده ۶ اصلاحی قانون الزام شرکت‌ها و موسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از صورت وضعیت مسافری و بارنامه مصوب ۱۳۸۱ به تخلفات ارجاع شده در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و باتوجه به نوع دفعات و تکرار تخلفات نسبت به لغو موقت اعتبار برگه فعالیت از یک ماه تا یکسال اقدامات لازم انجام می‌شود.

شیرین زاده با قدردانی از فعالیت‌های شبانه روزی تلاشگران عرصه حمل و نقل استان افزود:در صورت تکرار تخلف بیش از سه بار ظرف مدت دو سال نیز کمیسیون مذکور مجاز است برگ فعالیت متخلف را به طور دائم لغو نماید.

او برخورد قانونی و قاطع با متخلفان را یادآور شد و از مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی سریع به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

رسیدگی به ۸۶ تخلف شرکت‌های حمل و نقل در اردبیل

برچسب ها: حمل و نقل ، تخلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.